Фотоальбоми сайту
Проведення тематичних занять присвячених новорічним святам.
Фахівцями інклюзивного центру, були проведені тематичні заняття з дітьми з особливими потребами, присвячених новорічним святам. На заняттях діти із захопленням виготовляли поробки своїми руками :клеїли,вирізали, малювали. | Додано: 10:47 20.12.2021 |
Проведення тематичних занять присвячених новорічним святам.
Фахівцями інклюзивного центру до новорічних свят були проведені тематичні заняття з дітьми з особливими потребами з виготовлення зимових поробок своїми руками. | Додано: 10:24 20.12.2021 |
Діти виконують аплікацію на тему «Осінь».
Проведення тематичних занять зі створення аплікації на тему: "Осінь". Мета: закріпити знання дітей про пору року осінь, вчити дітей наклеювати листочки на шаблон , сприяти закріпленню у дітей уміння диференціювати кольори ,формувати уявлення про осінь,сприяти розвитку зорової і слухової уваги,розвивати уяву, дрібну моторику рук.
Чаклунка
Осінь фарби готувала,
У відерця наливала.
Змішувала, чаклувала,
Потім все розфарбувала.
Подивіться, все довкола
Стало різнокольоровим!
Н. Замрія.
| Додано: 09:21 05.11.2021 |
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП
22 вересня 2021 р. у Вульшанському ліцеї відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. | Додано: 10:04 24.09.2021 |
9 червня
найтепліше свято —
Міжнародний день друзів!
Дружба завжди була великою цінністю у житті людини, адже відшукати по-справжньому вірного друга вважається удачею. Дружбу можна легко втратити, але хто шукає — знаходить, адже дружба ні до чого не зобов’язує і зобов’язує до всього. Дружба між людьми буває різною і зовсім не обов’язково підтримувати щоденний контакт, це і не потрібно. А потрібна звичайна увага, якою ми можемо поділитися зі своїм другом.
Для того, щоб нагадати людству про важливість друзів, навчити цінувати вірність і опору, яку нам надають ці люди, і було створено тепле свято — День друзів.
Тож давайте хоча б раз на рік нагадувати своїм друзям, як вони важливі для нас! | Додано: 10:57 09.06.2021 |
9 червня
найтепліше свято —
Міжнародний день друзів!
Дружба завжди була великою цінністю у житті людини, адже відшукати по-справжньому вірного друга вважається удачею. Дружбу можна легко втратити, але хто шукає — знаходить, адже дружба ні до чого не зобов’язує і зобов’язує до всього. Дружба між людьми буває різною і зовсім не обов’язково підтримувати щоденний контакт, це і не потрібно. А потрібна звичайна увага, якою ми можемо поділитися зі своїм другом.
Для того, щоб нагадати людству про важливість друзів, навчити цінувати вірність і опору, яку нам надають ці люди, і було створено тепле свято — День друзів.
Тож давайте хоча б раз на рік нагадувати своїм друзям, як вони важливі для нас! | Додано: 10:57 09.06.2021 |
"Чарівний світ дитинства". Ляльковий театр до казки "Теремок"  Ляльковий театр до казки "Теремок"  Будівельні ігри  "Потяг для друзів"  Весело малечі бути справжніми акторами театру  Ляльковий театр до казки "Теремок"  Святкове чаювання
Тематичні заняття до Дня захисту дітей. | Додано: 10:37 01.06.2021 |
До Дня Вишиванки фахівцями ІРЦ були проведені тематичні заняття з дітьми з ООП "Творча майстерня".
На заняттях граємо та звуки вимовляємо  Такі вправи необхідні для профілактики різних мовних відхилень, дозволяють збільшити захисні сили організму і зміцнити імунітет
Мовленнєва гімнастика включає:
вправи для розвитку мімічних м'язів та м'язів губ;
артикуляційну гімнастику;
дихальну гімнастику;
голосові вправи.
►► Вправи з розвитку мімічних м'язів і м'язів губ
вимагають певного емоційного і психологічного налаштування;
не вимагають чіткого контролю з боку дорослого.
Під час їх проведення можна широко використовувати прийоми змагального
характеру:
Хто краще?
Хто вправніше?"
►► Артикуляційна гімнастика має значення для:
нормалізації швидкості та відпрацювання точності, ритмічності рухів
мовленнєвих органів і переключення з однієї артикуляційної пози в іншу;
зміцнення певних груп м'язів артикуляційного апарату;
для формування певних поз язика.
Проводячи артикуляційні вправи, слід пам'ятати:
артикуляційна гімнастика не повинна набридати дитині та спричиняти її
перевтомлення;
кожну вправу дитина має виконувати повільно, ритмічно й чітко;
наприкінці кожної вправи органи мовленнєвого апарату повинні повернутися
у вихідне положення, а потім – у стан спокою;
кількість повторень для кожної вікової групи різна:
І молодша і II молодша групи — 3-4 рази,
середня група — 4-5 разів,
старша група — 5-6 разів.
►► Дихальна гімнастика передбачає засвоєння дітьми різних видів вдихів
і видихів:
через ніс, через рот;
глибокий, неглибокий вдих;
видих із затримкою повітря;
сильний, легкий видих;
короткий, довгий видих;
комбінації (вдих через рот — видих через ніс, вдих через ніс — видих через
рот; вдих через ніс — видих через ніс, вдих через рот — видих через рот).
Головна мета дихальних вправ:
постановка нижньо діафрагмального дихання;
вироблення подовженого видиху.
Найбільш правильним і доцільним типом для мовлення є нижньо діафрагмальне
дихання, у якому бере участь найбільш містка частина легенів і найрухливіші від
природи органи — діафрагма та нижні ребра. При цьому утворюється найвищий і
стійкий стовп повітря в грудній клітці, що дозволяє виховувати сильний ротовий
видих.
Дихальна гімнастика передбачає навчити дитину:
робити вдих м'яким і коротким, а видих - довгим і плавним;
щоб під час вдиху живіт піднімався, а під час видиху опускався, опадав;
щоб плечі під час дихання були нерухомими, а груди не піднімались сильно
під час вдиху і не опускались під час видиху;
щоб перед повним вдихом дитина обов'язково робила дво- або трисекундну
перерву, щоб під час мовленнєвого дихання не було ніякого напруження.
►► Голосові вправи:
Ці вправи є одночасно й артикуляційною розминкою для мовленнєвого
апарату, і попереднім етапом засвоєння приголосного звука в складі й слові.
Здебільшого в дітей простежується порушення вимови саме приголосних,
складніших від голосних за своєю артикуляцією. Але навчити дитину вимовляти
правильно відокремлений приголосний звук недостатньо. Це тільки один із
початкових етапів у довгому процесі його виховання: засвоєння вимови звука в
складах, словах, реченнях, у різних видах самостійного мовлення. Приголосні звуки
— основа, кістяк слова. Голосні ж роблять мовлення легким, плавним, інтонаційно
виразним.
У логопедичній літературі пропонується така послідовність тренування
голосних: [а], [о], [у], [е], [и], [і].
[а] — рот широко відкритий, губи округлені, утворюють коло;
[о] — рот відкритий менше, губи злегка випнуті вперед, коло губ ще більше
зменшилося;
[у] — рот відкритий ще менше, губи злегка випнуті вперед, коло губ ще
більше зменшилося;
[е] — рот знову відкривається, майже як підчас вимови [а], губи прилягають
до зубів, трохи оголюючи їх;
[и] — рот закритий менше, а губи розтягуються ще далі; край передніх зубів
оголений;
[і] — артикуляція подібна до [и].
Можливі варіанти тренування голосних:
один із голосних вимовити спочатку нечутно, потім уголос;
пару звуків (не подібних за артикуляцією) спочатку вимовити нечутно, потім
уголос ([і]-[а], [е]-[і], [а]-[у]) тощо;
три звуки (не подібних за артикуляцією) спочатку промовити нечутно, потім
уголос ([і]-[е]-[а]; [а]-[і]-[е]) тощо.
Із метою вправляння голосу дитини педагог може широко використовувати
різноманітні вправи на звуконаслідування. Починати потрібно з голосних звуків, у
кожній віковій групі до голосних слід приєднувати приголосні, вимовлянням яких
дитина володіє добре. | Додано: 10:09 18.05.2021 |
Онлайн-семінар на тему:"Методика навчання математики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у початкових класах."
Сьогодні, 22 квітня на платформі Viber вчителем-дефектологом Дворічанського ІРЦ був проведений онлайн-семінар на тему: "Методика навчання математики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у початкових класах" в якому прийняли участь асистенти вчителів та вчителі інклюзивних класів | Додано: 15:53 22.04.2021 |
Ще фотоальбомів
|
|
Директор

Кадун Алла Юріївна
|