Консультативний центр
Консультативний центр

- Працівникам освіти
-
- АСИСТЕНТ УЧИТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ навчально-методичний посібник
- Вчитель_Крок перший. Вивчення питань організації інклюзивного навчання
- Електронний посібник Система автоматизації роботи інклюзивних центрів ІНСТРУКЦІЯ КОРИСТУВАЧА: ДЛЯ ДИРЕКТОРІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
- Індивідуальна програма розвитку (методичні матеріали)
- Індивідуальна програма розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. (презентація)
- Навчально-методичний посібник "Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання" (авт. Колупаєва А.А., Коваль Л.В., Компанець Н.М., Квітка Н.О., Лапін А.В.) для завантаження
- Навчально-методичний посібник «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі» (авт. Колупаєва А. А., Таранченко О. М.) для завантаження
- Навчально-методичний посібник «Навчання дітей із порушеннями зору» (авт. Костенко Т. М., Гудим І. М.) для завантаження
- Навчально-методичний посібник «Навчання дітей із порушеннями слуху» (авт. Кульбіда С. В., Литовченко С. В., Таранченко О. М., Жук В. В., Федоренко О. Ф., Литвинова В. В.) для завантаження
- Поради вчителям, які навчають дітей з порушенням інтелекту(Легка розумова відсталість).
- Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
- Я вчитель, і я вперше починаю працювати в інклюзивному класі
- Сторінка фахівця (вчителя-дефектолога)
- Сторінка фахівця (вчителя-логопеда)
- Сторінка фахівця (практичного психолога)
Переглядів: 538Всього переглядів вкладених ресурсів: 31884
|
|
Директор

Кадун Алла Юріївна
|